دردسرهای جادوی 64 تایی

وقایع نگاری یک کلاس آموزش شطرنج بسیار ویژه

دردسرهای جادوی 64 تایی

وقایع نگاری یک کلاس آموزش شطرنج بسیار ویژه

سال نو مبارک

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۱۲ ب.ظ

  بعد از تعطیلات عید ؛یعنی روز 16 فروردین سوار تاکسی شدم و گفتم : عید شما مبارک . راننده گفت : کمی دیر نشده است ! گفتم : نه آقا حالا تا 29 اسفند وقت داریم ! بله به نظرم تا 29 اسفند وقت داریم تا ورود سال جدید را تبریک بگوییم . نمی دانم 3 ماه شد یا نه ؟ ولی این چند وقتی که نبودیم در خواب زمستانی نرفته بودیم ، یک موقع فکر نکنید ما با مثلاً خرس ها نسبتی داریم ؟ تازه اگه هم داشته باشیم با نوع قطبیش بیشتر شباهت داریم تا جنگلیش !

  خلاصه سرمای زمستون ما رو هم در غار خودمون برده بود و طوفان کارها آنقدر شدید بود که حتی اجازه نمی داد بتونیم سرک بکشیم و ببینیم چی به چیه و کی به کی ؟! تو این مدّت خیلی کارها انجام شد و دوستی های زیادی بدست آمد که شرحش از مثنوی 70 مَن میگذره و الّا براتون تعریف می کردم بچه ها . حالا هم که دوباره می خوایم شروع کنیم امیدواریم با دعای شما و خانواده هاتون بتونیم کارهای خوبی رو با هم پیش ببریم . پس منتظر سالی پرتلاش و موفق برای همه از جمله خودمون هستیم .

 سالی با طراوت و پُر موفقیت و رو به رشد برای خانواده شطرنج ایران و همه شطرنجبازان رو از خدای بزرگ مسألت داریم . با آرزوی روزهایی شاد و بانشاط در کنار هم .

  مطلب لینک زیر هم توسط دوست خوبم آقای یوسفی تهیه شده که اگه ببینید بد نیست .

                                 اینجا

                                                                             یا علی  



  • morteza jalali

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی