دردسرهای جادوی 64 تایی

وقایع نگاری یک کلاس آموزش شطرنج بسیار ویژه

دردسرهای جادوی 64 تایی

وقایع نگاری یک کلاس آموزش شطرنج بسیار ویژه

  خدا خودش عاقبت ما رو بخیر کنه !! دیگه نمیدونم چه باید کرد ؟!!! تنها راه حل فکر می کنم اخراج یکی از بچه ها و خلاص کردن خودمه !! امروز همراه با لیست جدید ترم جدید یه سری دستورالعمل هم داده شده و یکی از اون دستورات اینکه شلوغی بچه های کلاس گردن مربی است !! خدای من با این آراد و یزدان و اشکان چه باید کرد ؟ آیا با اخراج یکی کار درست خواهد شد ؟ امّا کدام یک و چطور ؟

  بله عزیزان ترم جدید شروع نشده بچه ها ما را رو سفید کردند !!! کمی دیر آمدن ما همان و ترکیدن کلاس همان !! شاید تقصیر خودم است که کمی دیر آمدم !! طرح درس پس از گسترش را تکمیل کردیم و با بچه ها بحث بسیار مهمی را به بحث و گفتگو گذاشتیم که طرح بحث آن آمده است و حتماً پیشنهاد می کنم ، والدین محترم هم این طرح بحث را بخوانند !!!

  تمرینات آچمزی بخاطر بحث طولانی امروز کار نشد !! باید تمرینات ترم جدید را هم بدهم ، ولی تا آن موقع بچه ها می توانند به تمرینات ترم قبل ادامه دهند و سه کتاب مربوطه را تمرین کنند !! امروز تمام تمرینات بچه ها را تصحیح کردم و نکاتی را در برگه های تمرین و برگه های ثبت نوشتم که امیدوارم والدین محترم مورد توجه قرار دهند !! همچنین برای والدین محترمی که گزارش کار بچه ها را داده بودند به نسبت مطالبشان یادداشت هایی را نوشتم !! در اینجا جا دارد از منظم ترین والدین محترم ؛ یعنی پدر و مادر محمد صدرا تشکر ویژه نمایم که تقریباً در همه هفته ها گزارش مکتوب و خوبی را ارائه دادند !!

  بازی های امروز هم خیلی جذاب و شگفت زده بود ! آراد تنبیه شد و اجازه بازی نیافت ! در یک بازی پُر افت و خیز یزدان کبیر موفق شد نیما را ببرد و این بار ثابت کند که هنوز حرف هایی برای گفتن دارد !! محمدصدرا شگفتی ساز شد و اشکان را بُرد ، هرچند اشکان اشتباه فاحش کرد ، ولی این برد ارزشمند بود و نکته اش این بود که محمدصدرا توانست برتری خود را از حرکات ابتدایی حفظ کند و آن را به برد برساند ، محمد رضا هم توانست ساعت سروینا را بیاندازد !! هر چند سروینا زمانش تمام شد ، ولی از نظر پوزیسیون هم بازنده بود !! نکته دیگر بازی های امروز این بود که بچه ها همه باید در شروع بازی اسکاندیناوی بازی را پی می گرفتند چه با سفید چه با سیاه !!!!

  امیدوارم بتوانم بزودی کلیّات سرفصل های این ترم و توضیحات آن را روی وبلاگ بگذارم !! و امّا گزارش تصویری این جلسه :

  چه می کنه این بازیکن !! شنیده ها حاکی ست محمدصدرا می خواهد استاد را ببرد !! پس ای یاران من به او بگویید مبارزه با استاد چقدر سخت است !!

از قدیم گفته اند : هر گِردی گِردو نیست !!! ولی باید بدانیم هر شلوغ کاری تنبیه می شود !!! 

از بس بازی سنگین است که نفس این بازیکن درآمده ! یزدان 1 0 نیما !!

آن یکی باخت به ساعت ! این یکی برد با ساعت !! و تو ای ساعت ! پوستت کنده باد !!!

این هم نمایی از بازی های حساس این دور از مسابقات قهرمانی ... شاید جهان !!!

 

 دو بازیکنی که این بار در فرم مطلوب خود نبودند !! ببینیم دور بعد چه خواهد شد !!؟ آیا ببر دوباره قد علم خواهد کرد ؟!!!

  

                     با آرزوی روزهای خوب و خوب تر برای همه خوب ها !!! / یا علی



  • morteza jalali

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی