دردسرهای جادوی 64 تایی

وقایع نگاری یک کلاس آموزش شطرنج بسیار ویژه

دردسرهای جادوی 64 تایی

وقایع نگاری یک کلاس آموزش شطرنج بسیار ویژه

خبر فوری فوری پیوندهای روزانه

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹ ق.ظ

  

                      

              خبرهای این بخش بروز رسانی شد !

   بچه ها !! از این به بعد در بخش حاشیه سمت چپ وبلاگ در انتهای آن زیر بخش پیوندها ، بخش پیوندهای روزانه را فعّال نمودیم !! حواستان باشد حتماً به این بخش سری بزنید ، چون ظرفیت این بخش متأسفانه 20 مطلب بیشتر نمی تواند باشد و در حال حاضر هم حدود 15 مطلبی که ما گذاشتیم بخاطر این محدودیت نشان داده نمی شود !!

  ما سعی داریم هر هفته این بخش را بروزرسانی کنیم و مطالب قبلی را حذف نماییم و مطالب جدیدی به آن بیافزاییم . این بخش در واقع گزینش خبرها یا مطالب دیگر سایت ها و وبلاگ هاست که با کلیک روی آن ها شما به منبع همان مطلب می روید و خبر یا مطلب را از منبع اصلی می بینید !!!

  بعضی از این مطالب را لازم است تا بچه های کلاس مطالعه کنند که در اینجا یا خبرهای بعدی آن مطالب را معرفی می کنیم ، البته مطالب دیگر را هم خیلی خوب است که مطالعه کنید !!! نکته دیگر اینکه فعلاً ما فقط مطالب و اخبار شطرنجی را در این بخش می گذاریم تا ببینیم بعداً چه می شود !! شاید بعضی مطالب غیر شطرنجی را هم گذاشتیم !! از بین مطالبی که این هفته و در حال حاضر گذاشته ایم لازم است این مطالب را بخوانید :

·       چگونگی محاسبه تاکتیک ها 1 و 2 .

·       راه های یادگیری بهتر شطرنج .

·       چگونه آماتور می تواند آخر بازی اش را بهبود بخشد .

·       مکاتب شطرنج .

·       معرفی قهرمانان جهان .

همچنین کسانی که می خواهند کار با برنامه chessbase را خوب استفاده کننده مطلب کاربرد رایانه در شطرنج را دانلود کنند که هم بصورت فایل pdf  است و هم بصورت power point .

                              در آخر برای همه عزیزان موفقیت را آرزومندم از حضرت دوست

  • morteza jalali

نظرات  (۱)

عالی بود
پاسخ:
سلام نظر لطف شماست / یا علی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی