دردسرهای جادوی 64 تایی

وقایع نگاری یک کلاس آموزش شطرنج بسیار ویژه

دردسرهای جادوی 64 تایی

وقایع نگاری یک کلاس آموزش شطرنج بسیار ویژه

خبر فوری تولّدت مبارک نیما جان !!

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ب.ظ

 

  امروز 27 آبان ماه ، ماه دوّم از فصل سرد و خشک سال است و کم کم داریم به ماه سوم و ثُلث پایانی این فصل نزدیک می شویم . با نیما می شود 3 نفر ، 3 نفر که تولدشان در ماه آبان است و عضو کلاس ما هستند !! 9 آبان برای یزدان و محمدصدرا تولّد گرفتیم و حالا برای نفر سوّم ، جناب نیما خان رمضانی ، شاگرد اوّل کلاس و کسی که می خواهد جزء بهترین های شطرنجی بشود !!!

  بد نیست بگویم که دورهای ششم و هفتم از بازی کارلسن و آناند را در هیأت شطرنج تهران و همراه با تنی چند از دوستان شطرنجی دنبال کردیم . جناب آقای مهدی پور ، از خبرنگاران و اهل قلم خوش ذوق شطرنجی ، در دور ششم فیلمی از کارلسن را بِهِم دادند که امروز صبح داشتم می دیدمش و لذّت می بردم ، نمی دانم چرا ناخودآگاه با دیدن این فیلم یاد نیمای خودمان افتادم !!! شاید قرار است نیما جای کارلسن را بگیرد ! لااقل در ایران !! و آسیا !!! شاید شما بخندید ، ولی من اصلاً این را بعید نمی دانم !!

  بچه ها حتماً باید این فیلم را با هم ببینیم ، ولی نمی توانم فیلم را بِهِتان بدهم ، چون به آقای مهدی پور قول داده ام تا این فیلم را به کسی ندهم !! در ضمن برای نیما هم یک برنامه تدارکاتی مفصّل دارم که احتمال زیاد این هفته به خانواده اش می دهم و با موافقت آن ها برنامه را از ابتدای دی ماه شروع می کنیم . حالا برویم بعد از تبریکات ویژه به نیمای عزیز ، کیک و شیرینی ها را نوش جان کنیم :

در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .

امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،

چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

تولدت مبارک

تو وجودت واسه من یه معجزه ست

مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه

روز میلاد قشنگت میمونه

توی تقویم دلم تا همیشه

تولدت مبارک

خدای اطلسی ها با تو باشد

پناه بی کسی ها با تو باشد

تمام لحظه های خوب یک عمر

به جز دلواپسی ها با تو باشد .

تولدت مبارک


بچه ها بریم کیک بخوریم

بچه ها ! نیما میگه : بابا اینا که همون کیک های تولّد یزدان و محمدصدراست !! ما هم میگیم : بابا نیما جان ! فکر جیب ما هم باش !! پسر تو این گرونی می خوای بریم کیک جدید بخریم ؟! بابا آبروداری کن تا انشاء الله سال بعد !! نیما هم میگه : بابا استاد ما کوچیکِتیم به مولا !!! پس بزن قَدِش ...

                           


  حالا بریم میوه بخوریم ...


  ولی بچه ها چسبیدا !!! چون این سری مهمونا زیاد بودن دیگه مثل دفعه پیش از پُرخوری نترکیدیم !! پس بریم با خیال راحت بخوابیم !!!

  برای نیما و خانواده محترمش هر کجا هستن آرزوی موفقیت و سربلندی داریم و امیدواریم تا 100 سال دیگه همشون زنده باشن و 100 و چند سالگی نیمای عزیز رو شادباش بگیرن !!


   

  • morteza jalali

نظرات  (۱)

با سلام
از حسن توجه و سلیقه جنابعالی کمال تشکر را داشته و از زحماتی که برای نیما
می کشید سپاسگزاریم
پاسخ:
سلام خواهش می کنم ، مطمئناً پیگیری های شما خانواده های محترم باعث میشه تا بنده تشویق بشم و برای بچه ها کاری انجام بدم که با عث دلگرمی شما و بچه ها بشه !! با تشکر مجدد از اظهار لطفتون امیدوارم هر کجا هستید سربلند و پیروز و موفق باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی