دردسرهای جادوی 64 تایی

وقایع نگاری یک کلاس آموزش شطرنج بسیار ویژه

دردسرهای جادوی 64 تایی

وقایع نگاری یک کلاس آموزش شطرنج بسیار ویژه

تمرینات ثابت ترم 5 / مقدماتی 2

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۴ ب.ظ

 

  در ادامه تمرینات ترم های قبل در این ترم نیز تمرینات دو کتاب درسنامه و آچمزی ادامه می یابد و تمرینات کتاب مات های دو حرکتی نیز اضافه می شود .


 

از کتاب درسنامه با توجه به تمرینات ترم قبل از تمرین 270 در صفحه 53 شروع کنید و تا پایان این ترم یعنی آخر آبان تا تمرین 720 در صفحه 129 و ابتدای پایه چهارم ادامه دهید . دقت بفرمایید انجام این تمرینات اجباری است و باید حتماً انجام شود ، البته اگر بیشتر از این مقدار انجام شد هیچ مانعی ندارد ، فقط هر تمرینی را که به مشکل برخوردید حتماً بپرسید . والدین محترم هم اگر بتوانند شماره تمریناتی را که بچه ها برایشان سخت است یا نتوانستند انجام دهند در بخش نظرات بگذارند بسیار ممنون می شوم .


از کتاب آچمزی چون تا تمرین 25 در ترم قبل حل شده بود ، بچه ها باید در این ترم تا تمرین 80 در صفحه 26 را انجام دهند ؛ یعنی 55 تمرین دیگر که بطور متوسط می افتد هر روز یک تمرین . این تمرینات اجباری نیست ، البته ما هر جلسه در ابتدای کلاس 4 تمرین آچمزی را حلّ می کنیم .


  کتاب مات های دو حرکتی را هم از ابتدا تا تمرین 52 در صفحه 19 حلّ نمایید . البته اگر قبلاً هم بچه ها بعضی مسائل را حل نموده اند ، باز برای تکرار لازم است این تمرینات را مرور نمایند . دقت بفرمایید تا زمانی که بچه ها به سطح مطلوبی از مهارت برسند ، مرور و تمرین این مسائل بسیار مناسب می باشد .

                                 با تشکر از همکاری والدین محترم و پیگیری زحمات بچه ها

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی