دردسرهای جادوی 64 تایی

وقایع نگاری یک کلاس آموزش شطرنج بسیار ویژه

دردسرهای جادوی 64 تایی

وقایع نگاری یک کلاس آموزش شطرنج بسیار ویژه

توجه توجه : خبر فوری 5 روزه

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۲۶ ق.ظ


بچه ها بچه ها !! توجه توجه در فدراسیون یک دوره مسابقه در حال برگزاری است به نام جام شهریور که تا روز سه شنبه ادامه داره . امروز جمعه دو دوره ، صبح ساعت 9 و نیم و بعد از ظهر ساعت 5 و نیم ، بقیه روزا فقط بعدازظهر ساعت 5 و نیم هستش . پیشنهاد می کنم حتما بچه ها بیان و حدود نیم تا 1 ساعت از دو سالن برگزاری دیدن کنن ، چون خیلی تو روحیه و ادامه راه براشون تأثیرگذاره و خیلی هم براشون تجربه خوبیه .


منم تو جدول هستم . ضمناً بد نیس بدونین که مسابقه فکریه و در 3 سال اخیر بی نظیرترین مسابقه ماهانه فدراسیون از نظر جمعیت هستش . دیدن بچه های هم سن و سال خودتون هم خیلی آموزندس .

 بچه ها ببخشید این چند روز بخاطر مسابقات خیلی سرم شلوغه و کمتر می تونم وبلاگ رو بروز کنم . فقط می خواستم بگم سروینا خانم با مامانش شنبه اومده بودن دیدن بازی ها . از دیدنش خیلی خوشحال شدم ، اینقدر خوشحال شدم که شنبه و یکشنبه بازی هام رو بردم !!! امیدوارم بتونم در پایان مسابقات تجربیاتم رو بنویسم و بعدن ها چند تا از بازی هام رو با تفسیر براتون بزارم . تجربه تجربه تجربه تجربه و بازم تجربه ... عجب چیزیه این تجربه ... راستی یادم رفت بگم : سروینا ! دمت گرم دختر !!!

  بچه ها دیشب باختم ، امّا یه اتفاق جالب اینکه بازی بین حسین گنجعلی با ریتینگ 1800 و احسان مشایخی با ریتینگ 1573 به نفع احسان تموم شد و حسین داشت یک ربع تمام گریه می کرد !! من قبلاً با دوتاشون بازی کردم به حسین باختم و از احسان بردم . غیرت و تعصّب حسین برام جالب بود ولی باید بگم از گریه اش هم خیلی ناراحت شدم . باید بگیم حسین آقا عیب نداره بزرگ می شی یادت می ره !!

  هر چند در این مسابقات نتایج خوبی بدست نیاوردم ، ولی تجربیات بسیار آموزنده و دوستان بسیار خوبی بدست آوردم که امیدوارم بتوانم حفظشان کنم چون حفظ دوست و عبرت ها از بدست آوردن آن سخت تر است .

                                                                                           به امید دیدار


  • morteza jalali

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی