دردسرهای جادوی 64 تایی

وقایع نگاری یک کلاس آموزش شطرنج بسیار ویژه

دردسرهای جادوی 64 تایی

وقایع نگاری یک کلاس آموزش شطرنج بسیار ویژه

تمرینات تئوریک جلسه چهارم / ترم 4 / 9 – 6 – 1392

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶ ق.ظ


  برای این جلسه تمرین خیلی خاصی نداریم و فقط همون بخش محاسبه کتاب مایزلیس رو که گفته بودیم اگه میتونید به عنوان پیش مطالعه بخونید ، همون رو مطالعه کنید تا درس این جلسه براتون بهتر درک بشه و اگه سؤالی دارید برای جلسه بعد بپرسید . (اگر می توانید برای آمادگی بیشتر در کلاس از روی کتاب مایزلیس ص 166 ابتدای محاسبه زدن و گرفتن تا ص 170 و ص 194 ابتدای دیگر روش های ساده محاسبه تا ص 199 را بخوانید و نکات آن را یادداشت برداری کنید)


  والدین محترم دقت کنن که باید بچه ها تشویق بشن تا اگر سؤالی دارن یا سؤالی براشون پیش میاد حتماً بپرسن تا پایه بچه ها ضعیف بالا نره ، چون بنده دقیقاً نمی تونم به همه نقاط و جنبه های بچه ها دقت کنم و وظیفه ماست تا با هم در رشد بچه ها همدیگه رو کمک کنیم تا بهترین نتیجه بدست بیاد . یکی از حرف های ترم اول را در اینجا تکرار می کنم که همکاری والدین محترم و مربی کلاس در کنار هم میتونه رشد بچه ها رو تضمین کنه . ممنون از همکاری همه والدین محترم .

  برای جلسه بعد ما درس مات با دو فیل رو داریم . فکر می کنم در DVD 1 یه فیلم مختصر در این مورد باشه ، البته اگر حافظم درست یاری کنه و اشتباه نکرده باشم . اگر درست گفتم سعی کنید بچه ها قبل از کلاس اون فیلم رو ببینن . راستی تا یادم نرفته یادتون نره بچه ها حتماً از فیلم های DVD ها استفاده کنن و برای تشویق این فیلم ها رو ببینن .

 به عنوان پیشنهاد به 5 نفری که قرار بود یک جلسه فوق العاده براشون داشته باشیم میگم : 

بنده آماده ام روز شنبه 16 / 6 / 1392 صبح از ساعت 9 تا 12 و نیم در خدمت بچه ها باشم تا قبل از تعطیلات بچه ها موارد لازم برای تمرین رو یاد بگیرن ، تا بتونن از وقت تعطیلاتشون بهره کافی رو ببرن . قبلاً هم عرض کردم که ما در این جلسه می خوایم به بچه ها چگونگی کار با نرم افزارها و کتاب ها را یاد بدهیم و کتاب گشایش ها رو هم باهاشون کار کنیم .

 5 نفر عبارتند از : یزدان ، نیما ، محمدرضا ، سروینا ، اشکان .

 امیدوارم گزارش تمرینات بچه ها یادتان نره ، البته همچنانکه در مطلب قبل گفتم ، گزارش ها رو می تونید در بخش نظرات یا بصورت ایمیل بفرستید . گزارش ها با نظر شما قابلیت عمومی شدن یا خصوصی ماندن را دارد .

 

                   به امید موفقیت و پیروزی در تمام مراحل زندگی برای همه بچه ها و والدین محترم  

  • morteza jalali

استاد مرتضوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی